Palična jeklena nosilna konstrukcija mostu je vodoravno položena na obstoječe podpornike, lesena hojnica pa se čez reko pne v loku, zato se s konstrukcijo ločena pasova za pešce in kolesarje sredi brvi – na temenu – združita. Prečkanje reke je dogodek. Na levem bregu se s kamnitima blokoma ob ustju brvi ustvari piazzeta, promet se umiri, na desnem bregu steče v naravo. Poteza Studenške brvi povezuje različne mestne prostorske sklope: rob starega mestnega jedra s frekventno ulico Ob bregu na levi strani, z domala nedotaknjenim zelenim sistemom strmine desnega brega, s sprehajalno potjo ob obrežju in urbano izrabljenim območjem Ruške ulice.

 

Brv je bila po zmagi na natečaju (2004) zgrajena leta 2008; istega leta je prejela mednarodno nagrado Footbridge Award 2008 (štiripartitna nagrada: arhitekt, konstruktor, izvajalec in investitor) ter nagrado zlati svinčnik ZAPS.

Dolžina brvi/razpon: 3 x 43 m = 129 m
Cena investicije: ok. 1.500.000 €
Konstrukcijska zasnova: jeklena konstrukcija na obstoječih podpornikih in fazonske konzole za hojnico
Leto zgraditve: 2008
Avtor arhitekture: Reichenberg arhitektura (B. Reichenberg, G. Reichenberg, M. Milič, S. Rek)
Konstruktor: Ponting (Viktor Markelj, R. Mlakar)
Naročnik: Mestna občina Maribor
Izvajalec: Konstruktor NGR, d. d.
Foto: Matjaž Wenzel
Pripravila: Janja Broda

 

Celoletna naročnina

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja