7. julija, ravno na dan, ko bi moralo Pipistrelovo letalo preleteti Rokavski preliv, smo se za 2. številko revije Outsider pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Ivom Boscarolom. Poizkus leta Pipistrelovega električnega letala Alpha electra je tokrat preprečil velikan Airbus. A Pipistrelu novih izzivov in visokoletečih ciljev ne zmanjkuje.

Več v intervjuju v novi številki Outsiderja, ki izide konec meseca! Tema: mobilnost.

pipistrel_01

Alpha electra

taurus

Taurus v letu

….

Katere so prednosti električnega letalstva?

Letalstvo bo v prihodnosti električno, ker se da lažje krmiliti, ker manj onesnažuje, povzroča manj hrupa itd. Leta 2011, ko smo na NASI zmagali s štirisedežnim električnim letalom, smo dokazali, da se da štiri potnike prepeljati 600 km daleč s povprečno hitrostjo 217 km/h na električni pogon. Vsa avtomobilska industrija na svetu skupaj, z vsem denarjem, ki ga ima za razvoj, ni sposobna narediti avtomobila, ki bi prepeljal štiri potnike tako daleč tako hitro. Takega električnega avtomobila še ni. Na določenih delih je letalstvo še vedno pred avtomobilsko industrijo. Ko bodo letalske oblasti sprejele izzive elektrike, bo razvoj napredoval hitreje. V tem trenutku pa je razvoj zelo neučinkovit. Pred 106 leti je Louis Blériot preletel Kanal med Anglijo in Francijo z letalom. Takrat je bil bencinski pogon približno tako neučinkovit, kot je dandanes električni. Danes je električni pogon kot bi kurili maslo, ne pa bencin. Ampak zadeve se izboljšujejo.

portret_01

Ivo Boscarol

Pogovarjala se je: Nina Granda

 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja