Ali lahko iz vsakodnevnega opravila, kot je denimo prhanje, ustvarimo čutni in estetski presežek? Na to vprašanje vsakodnevno odgovarjajo strokovnjaki in oblikovalci blagovne znamke AXOR.
Razvili so impresivno stropno prho AXOR ShowerHeaven. Oblikovana je iz velikopotezne 1,2 m dolge in 30 cm široke popolnoma ravne kovinske površine. S štirimi pomičnimi krili in integrirano osvetlitvijo ustvarja čudovit oder za vodo. Še več, ustvarja nov arhetip prhanja.
AXOR ShowerHeawen 1200/300
Tri vrste curka omogočajo novo izkušnjo prhanja: koncentrirani mono-curek v sredini, ekspanzivni dežni curek in poševni curki za telo s tehnologijo prhe PowderRain.
Sprostitveni masažni mono curek, pomirjujoča deževna prha ali nežna poševna prha vam omogoča, da uživate ob vsaki vrsti prhe posebej, poljubni kombinaciji ali pa ob vseh treh prhah hkrati. Doživite spektakularno senzorično doživetje.
AXOR Showerpipe 800
AXOR Showers 250/580
“Oblika prh AXOR, materiali in način, kako ustvarjajo oder za dragocen element vode, dajejo prostoru za prhanje brezhiben videz. Vsak posamezen izdelek, od ekskluzivnih prh AXOR ShowerHeaven 1200 in AXOR 350 nadglavne prhe PowderRain, do harmonično dimenzioniranih tipk na AXOR Select Thermostat modulu, odražajo globoko spoštovanje vodi. Takšni izdelki so rezultat našega brezkompromisnega iskanja popolnosti, ko gre za načrtovanje, izdelavo in funkcionalnost,” pojasnjuje Silke Giessler, vodja trženja blagovne znamke AXOR.
Silke Giessler, foto: Steve Herud
AXOR razvija, gradi in izdeluje armature za vodo, prhe in kopalniško galanterijo za luksuzne kopalnice in kuhinje. AXOR je materializiran postulat: FORM FOLLOWS PERFECTION. V več kot 20 letih obstoja blagovne znamke, so ji svoj pečat pustili vodilni svetovni oblikovalci, med njimi: Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud in Patricia Urquiola.
AXOR je blagovna znamka skupine Hansgrohe. Trenutno so produkti hansgrohe in AXOR uvrščeni na 6. mesto liste Mednarodnega oblikovalskega foruma (iF). Med več kot 2000 svetovnimi znamkami je podjetje Hansgrohe group iz Schiltacha, specializirano za sanitarno opremo, ponovno potrdilo svoj vodilni položaj v sanitarni industriji. S 1040 točkami je preseglo svetovno znane blagovne znamke, kot so Audi, BMW in Apple.