• ČLANKI
    • Arhitektura
    • Interier
    • Stanovanjske politike
    • kolumne
    • kritika
    • Kultura
    • Urbano
    • Vizije
    • Osebnosti
    • Razmislek
    • Recenzija
    • Vsi prispevki
  • NATEČAJI
  • FESTIVAL
  • TRGOVINA
  • MOJ RAČUN
Menu
  • ČLANKI
    • Arhitektura
    • Interier
    • Stanovanjske politike
    • kolumne
    • kritika
    • Kultura
    • Urbano
    • Vizije
    • Osebnosti
    • Razmislek
    • Recenzija
    • Vsi prispevki
  • NATEČAJI
  • FESTIVAL
  • TRGOVINA
  • MOJ RAČUN
No products in the cart.
0.00€ Cart
Intervju,Trgovina
/
28 septembra, 2017

Dvainštirideset: Milo iz kozjega mleka

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Za znamko ročno izdelanih mil stoji Anže Frantar, sicer avtor bloga Ulični stil, kjer deli fotografije zanimivo oblečenih ljudi doma in po svetu ter piše o modi in tehnologiji. Za izdelavo mil se je odločil zaradi lastnih težav s s suho in občutljivo kožo, po naključju pa se družina njegove partnerke Janje Videc (slovenske modne oblikovalke, op.) ukvarja s kozjerejo in izdeluje sirarske izdelke. Najprej je raziskal domači trg in ugotovil, da izdelka, kot ga načrtuje, še ni moč nikjer kupiti. Vedel je, da so izdelki ročne in lokalne izdelave vredni več, pomembna pa je tudi izpiljena estetika. Po mesecih preizkušanja je nastala paleta štirih različnih mil, ki služijo različnim namenom, vsem pa je skupna glavna sestavina – kozje mleko. Tako je nastala znamka Dvainštirideset.
Milo pa je treba tudi kam odložiti. Anže se je tako lotil tudi ročne izdelave lesenih podstavkov. Pri spoznavanju dela z lesom pa ga je zaneslo tudi v eksperimentiranje z drugimi materiali – betonom in železom. Ponudbo Dvainštirideset namerava postopoma razširiti in ponuditi več različnih izdelkov in preizkusiti ideje, ki se mu kopičijo v skicirki.

Zagovarja premik fokusa od “kako prodati čim več”, v “kako ustvariti čim bolj kvalitetne izdelke”.

Anžetova ročno narejena mila lahko kupite v spletni trgovini Outsider.

Ideja in izdelava mil je tvoja, pri grafični podobi pa je pomagala Janja Videc. Kako se usklajujeta?
Za znamko Dvainštirideset stojim sam. Pri finaliziranju grafične podobe, pa mi je na pomoč priskočila partnerka. Delujeva namreč tako, da drug drugemu pomagava in se dopolnjujeva na določenih področjih, ona pri znamki Dvainštirideset in jaz pri znamki Janja Videc.

Vse pogosteje opažam, da moški malo bolje skrbijo zase. Od kod izvira ideja za milo iz tako izbranih sestavin?
Skok v kozmetiko je bil deloma povsem naključen. Mila, tako kot večina projektov, ki jih razvijam, izhajajo iz mojih potreb. Na tem mestu predvsem zaradi občutljive in izsušene kože. Dodaten dejavnik pri nastanku palete mil je tudi ta, da se Janjini starši ukvarjajo s kozjerejo in sirarstvom, kozje mleko pa je že več tisočletij znano kot zelo blagodejno.

Nam lahko razkriješ kakšne skrivnosti bodo še prišle iz delavnice Dvainštirideset?
Tako kot pri milih, je tudi zgodba s podstavki osnovana na osebni izkušnji. Naravna mila (velja za večino ročno izdelanih naravnih mil) moramo namreč po uporabi primerno osušiti, česar pa večina podstavkov ne omogoča, saj voda v njih zastaja. Oblikovalska rešitev pri podstavku, ki sem ga razvil, omogoča sušenje mila v čim krajšem času, posledično pa se s tem prepreči tudi topljenje mil. Znamka Dvainštirideset mi služi kot platforma za raziskovanje lastne kreativnosti. Po kozmetiki me je razvoj popeljal k lesu, od tu dalje pa k betonu in železu. To so materiali, ki me navdihujejo pri oblikovanju in skozi katere se izražam. Družina izdelkov pod znamko Dvainštirideset se bo tako v prihodnosti tudi širila, a v skladu z načeli vitkega podjetništva. Vsak medij skozi katerega se izražam želim namreč pred tem dodobra spoznati, preučiti njegov potencial in šibke točke, da se lahko začetna vizija preslika v karseda najboljšo končno sliko.

Kako se sploh lotiti mila? Kako si prišel od ideje do končnega produkta?
Za naravna mila iz kozjega mleka je bilo v fazi snovanja izdelkov nujno pripraviti tudi vso dokumentacijo za priglasitev kozmetičnega izdelka. Tu je obvezna pomoč kemika. Za delo na dnevni ravni pa gre potem, ko so postavljeni temelji za povsem ustaljen proizvodnji postopek. Pri izdelavi lesenih podstavkov za mila sem se moral obrniti na mizarja, ki mi je z računalniško vodenim strojem v les vrezal vdolbine, preostalega ročnega dela izdelave pa sem se lotil sam. Delo z lesom mi pomeni nekakšno meditacijo, med katero se pogosto pojavljajo ideje o novih možnostih za razvoj izdelkov. Te ideje se kopičijo v skicirki in se pilijo do te mere, da nastopi čas za izdelavo prototipa. Skozi prototipiranje nato odkrijem morebitne napake ali posebnosti medija/materiala s katerim ustvarjam, na katere pred tem nisem pomislil in tako poskrbim da končni izdelek odraža prvotno idejo.

Pri izbiri materialov in sestavin si izbirčen.
Vedno izhajam iz sebe oziroma iz svoje okolice. Vprašam se: ali bi določen izdelek želel uporabljati tudi sam. V čim večji meri se trudim tudi za to, da pri svojem delu uporabljam lokalne vire, tako pri kozmetiki kot pri lesu.

Sklepam, da so ti tvoje izpiljene veščine upravljanja s socialnimi omrežji prišle prav tudi pri tej znamki?
Cilj komunikacije na Instagramu in Facebooku je privabiti ljudi, ki cenijo naravno, ročno izdelano kozmetiko in jim je ob tem pomembno tudi to, da je ta estetsko privlačna. Primarni fokus so v tem trenutku ženske in moški z občutljivo kožo, ki prisegajo na naravno kozmetiko.

Ali se ti zdi, da slovenski uporabniki in kupci cenijo unikatne in ročno izdelane izdelke? Je bila ideja o ročno izdelanih milih sprejeta dobro?
Slovenski kupci se iz leta v leto bolj zanimajo za lokalno in ročno izdelane izdelke, medtem ko jim pomemben faktor pri nakupnih odločitvah predstavlja tudi samo oblikovanje in ne le zgolj sestavine. Ker mila iz kozjega mleka Dvainštirideset zadostujejo obema faktorjema, jih je trg dobro sprejel.

Sam predstavljaš moškega 21. stoletja: poslovno uspešen, skrbno oblečen in skrbi zase. Kakšno sporočilo imaš za moške, ki se jim zdi vsaka skrb za samega sebe odveč?

Opažam, da se v zadnjih dveh letih vedno bolj umikam od konstantne prisotnosti na družbenih omrežjih, saj ta pogosto jemljejo fokus tistemu, kar je najbolj pomembno. Grajenju pristnih medčloveških odnosov. Ko si privoščim odklop si baterije polnim z izražanjem lastne ustvarjalnosti.
Verjamem, da je spoštljiv odnos do sebe, svojega telesa in uma osnova za vse ostalo v našem življenju. Skrb zase mi ne pomeni le to, da v praksi poskrbiš za svoje telo, na to kar je vidno navzven, temveč tudi to, da si vzameš čas zase. Se posvetiš svojim notranjim željam. Zame je to ustvarjanje pod znamko Dvainštirideset, za nekoga drugega pa to pomeni popolnoma nekaj drugega.

 

Si pri lansiranju znamke naletel na birokratske težave? Se ti zdi da je naša država naklonjena malim podjetnikom, novim znamkam in poslovnim idejam?

Izziv pri lansiranju znamke je bilo spoznavanje vseh zakonskih določitev, ki urejajo področje kozmetike. Na tem mestu sem pogrešal preglednejši oziroma bolj enostaven seznam vseh pogojev, ki jim moraš kot podjetnik zadostovati. Hkrati pa bi si želel, da bi kot skupnost našli način, ki bi mladim podjetnikom omogočil lažji začetek poslovanja, brez nenehne skrbi glede plačila obveznih prispevkov za samozaposlene. Tako, da bi se lahko osredotočili le in predvsem na ustvarjanje in razvoj svoje poslovne ideje.

“Število dvainštirideset naj bi bilo, kot nam je skozi zgodbe Douglasa Adamsa znano v popularni kulturi odgovor na vse – odgovor na vprašanje o vesolju, življenju in sploh vsem. Že stari Egipčani so univerzalni kozmični red zaobjeli skozi 42 principov boginje Maat, ki predstavlja vesoljni red, resnico in pravico.” –  Anže Frantar


“Znamka Dvainštirideset mi služi kot platforma za raziskovanje lastne kreativnosti. Po kozmetiki me je razvoj popeljal k lesu, od tu dalje pa k betonu in železu. To so materiali, ki me navdihujejo pri oblikovanju in skozi katere se izražam. Družina izdelkov pod znamko Dvainštirideset se bo tako v prihodnosti tudi širila, a v skladu z načeli vitkega podjetništva. Vsak medij skozi katerega se izražam želim namreč pred tem dodobra spoznati, preučiti njegov potencial in šibke točke, da se lahko začetna vizija preslika v kar se da najboljšo končno sliko.” – Anže Frantar

 

Celoletna naročnina

Avtor fotografij: Anže Frantar

Pripravila: Nuša Zupanc, abs. arh.

Mailchimp brez napisa
  • Celoletna naročnina

    25.00€
    Izberite možnosti
PrevPrejšnjiTRIIIJE: Stanovanje K16
NaslednjiHoroskopNext
Povezani članki
Loading...
ArhitekturaIntervju

Aaron Moulton: Art is Sanctioned Madness

14 septembra, 2018
IntervjuOsebnosti

Miran Kambič: Fotografirati arhitekturo v njeni najboljši luči

14 decembra, 2017
IntervjuKulturaOblikovanjeOsebnostiOutsiderji

Dan Adlešič: Oplemenitenje fizičnega in nove percepcije realnosti

7 februarja, 2022
ArhitekturaIntervju

Tria Studio: Les je edini solarno izdelani material

22 aprila, 2020
Intervju

Kaj je aktivno sedenje in kakšen je aktiven stol?

10 julija, 2018
IntervjuOsebnosti

Pavel Medvešček (1933 – 2020): Kamnite skrivnosti

23 oktobra, 2020
IntervjuOsebnosti

Barbara Čeferin: So ljudje, ki še vedno veliko raje izbirajo tiskane formate

5 novembra, 2019
Intervju

Plečnikova nagrajenca: Dva arhitekta, Vid in Tine

8 julija, 2020
1 2 … 9
Nova Galerija in Kazemate, Wiener Neustadt Investi…
Nova Galerija in Kazemate, Wiener Neustadt Investi…
Prostor za umetnost NÓT so ustanovile tri prijatel…
Prostor za umetnost NÓT so ustanovile tri prijatel…
Cukrarna 🖤
Cukrarna 🖤
Wabi sabi dom, prenova murgelske hiše Avtor projek…
Wabi sabi dom, prenova murgelske hiše Avtor projek…
Ker … nedelja! 👌
Ker … nedelja! 👌
Trafika na Trafiki. 🤍
Trafika na Trafiki. 🤍

Revija Outsider

Revija Outsider je prejela Plečnikovo medaljo za prispevek k bogatitvi arhitekturne kulture. Kot piše v utemeljitvi, sta revija in spletni portal Outsider nov slovenski medij o kulturi in družbi, ki si prizadeva za poznavalski in hkrati distanciran pogled na prostor. Ekipa arhitektov, ki skrbi za njen obstoj, je nagrajena za inovativnost pri širjenju zavedanja o arhitekturi in prostoru v kontekstu širše kulture in širše javnosti ter za vztrajnost na vsebinski in finančni neodvisnosti.

Z DONACIJO OMOGOČATE OBSTOJ SPLETNE STRANI REVIJE OUTSIDER

Envelope Facebook Instagram Twitter
Mailchimp brez napisa
  • 2021 Outsider
  • Z.O.P. – zavod za oblikovanje prostora
  • Ulica aktivistov 6
  • 1000 Ljubljana
  • SI 71800026
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.

Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
PiškotekTrajanjeOpis
_abck1 yearThis cookie is used to detect and defend when a client attempt to replay a cookie.This cookie manages the interaction with online bots and takes the appropriate actions.
bm_sz4 hoursThis cookie is set by the provider Akamai Bot Manager. This cookie is used to manage the interaction with the online bots. It also helps in fraud preventions
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
PH_HPXY_CHECKsessionThis cookie is used to save the information about the current session.
PHPSESSIDsessionThis cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
ts3 yearsPayPal sets this cookie to enable secure transactions through PayPal.
ts_c3 yearsThis cookie is provided by PayPal when a website is in association with PayPal payment function. This cookie is used to make safe payment through PayPal.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
PiškotekTrajanjeOpis
akavpau_ppsdsessionThis cookie is provided by Paypal. The cookie is used in context with transactions on the website.
nsidsessionThis cookie is set by the provider PayPal. This cookie is used to enable the PayPal payment service in the website.
tsrce3 daysThis cookie is set by the provider PayPal. This cookie is used to enable the PayPal payment service in the website.
x-pp-ssessionThis cookie is set by the provider PayPal. This cookie is used to process payments from the site.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
PiškotekTrajanjeOpis
CONSENT16 years 2 months 13 days 15 hoursYouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
PiškotekTrajanjeOpis
IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devicesneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-idneverYouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextIdneverThis cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requestsneverThis cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
PiškotekTrajanjeOpis
enforce_policy1 yearNo description available.
KHcl0EuY7AKSMgfvHl7J5E7hPtK20 yearsNo description available.
LANG9 hoursNo description
sc_f5 yearsNo description available.
x-cdnsessionNo description available.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo